گروه حوادث: سارق مسلح پس از دستگیری توسط پلیس قم مدعی شد برای جبران پول از دست رفته به خاطر فعالیت در گلدکوئیست اقدام به این کار کرده است.

ماموران گشت پلیس قم ، هنگام گشت زنی در میدان حراجیها متوجه فرار فردی که اسلحه کلت کمری در دست داشت شدند ، در تعقیب و گریز پلیسی که با شلیک ۳ گلوله پایان گرفت ، سرانجام جوان متهم به نام هادی دستگیر شد.

جوان ۲۳ ساله در بازجویی های صورت گرفته با بیان اینکه اهل شهرستان جهرم استان فارس است گفت: از ۵ روز قبل به همراه برادر۱۹ ساله ام با تهیه اسلحه کلت کمری و سه تیر فشنگ به قصد سرقت مغازه طلافروشی وارد شهرستان قم شدیم و مغازه ای را در خیابان آستانه انتخاب کردیم ولی موفق به سرقت نشدیم تا اینکه امروز بار دیگر به نزدیکی طلافروشی رفته و منتظر ماندیم، به محض باز شدن مغازه توسط دو شاگرد طلافروشی، وارد مغازه شدیم و با اسلحه یکی از شاگردان را به انتهای مغازه بردیم که شاگرد دیگر به خیابان دوید و کمک خواست و بنابراین ما از ترس گیر افتادن از مغازه خارج شده و هر کداممان به سمتی فرار کردیم .

در ادامه بازجویی ها متهم دستگیر شده علت سرقت مسلحانه را از دست دادن تمامی دارایی اش به خاطر عضویت درگلدکوئیست اعلام کرده و گفت: پس از آنکه تمام پولهایم نابود شد برای جبران پول از دست رفته ام تصمیم به سرقت گرفتیم.

کد خبر 2216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز